Gerhard, Kristina ORCID: 0000-0003-4526-8433, Heuser, Vanessa, König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Melzer, Conny ORCID: 0000-0003-3768-0356 and Kaspar, Kai ORCID: 0000-0002-5092-6798 (2019). Eine quasi-experimentelle Studie zur Förderung des pädagogischen Wissens für inklusiven Unterricht durch ein rollenspielgestütztes LehrLernformat. Herausforderung Lehrer*innenbildung, 2 (3). pp. 346-364. BiSEd. ISSN 5185-9904

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Gerhard, Kristinakristina.gerhard@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-4526-8433UNSPECIFIED
Heuser, VanessaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
Melzer, ConnyUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-3768-0356UNSPECIFIED
Kaspar, KaiUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-5092-6798UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-526141
DOI: 10.4119/hlz-2521
Journal or Publication Title: Herausforderung Lehrer*innenbildung
Volume: 2
Number: 3
Page Range: pp. 346-364
Date: 2019
Publisher: BiSEd
ISSN: 5185-9904
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Faculty of Human Sciences > Department Psychologie
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52614

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item