Leidig, Tatjana ORCID: 0000-0002-4598-917X, Hennemann, Thomas ORCID: 0000-0003-4961-8680, Casale, Gino ORCID: 0000-0003-2780-241X and König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2016). Wirksamkeit von Lehrerfortbildungen zur inklusiven Beschulung im Förderschwerpunkt Emotionale und soziale Entwicklung - ein systematisches Review empirischer Studien. Heilpädagogische Forschung, 42 (2). pp. 54-70. Heilpädagogische Forschung Verlag. ISSN 0017-9647

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Leidig, Tatjanatleidig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-4598-917XUNSPECIFIED
Hennemann, ThomasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-4961-8680UNSPECIFIED
Casale, GinoUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-2780-241XUNSPECIFIED
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-526462
Journal or Publication Title: Heilpädagogische Forschung
Volume: 42
Number: 2
Page Range: pp. 54-70
Date: 2016
Publisher: Heilpädagogische Forschung Verlag
ISSN: 0017-9647
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52646

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item