König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2015). Kontextualisierte Erfassung von Lehrerkompetenzen. Einführung in den Thementeil. Zeitschrift für Pädagogik, 61 (3). pp. 305-309. Beltz. ISSN 0044-3247
Full text not available from this repository.Item Type: | Journal Article | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-526492 | ||||||||
Journal or Publication Title: | Zeitschrift für Pädagogik | ||||||||
Volume: | 61 | ||||||||
Number: | 3 | ||||||||
Page Range: | pp. 305-309 | ||||||||
Date: | 2015 | ||||||||
Publisher: | Beltz | ||||||||
ISSN: | 0044-3247 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF) |
||||||||
Subjects: | Education | ||||||||
Related URLs: | |||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52649 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |