Blömeke, Sigrid, König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Busse, Andreas, Suhl, Ute, Benthien, Jessica, Döhrmann, Martina and Kaiser, Gabriele ORCID: 0000-0002-6239-0169 (2014). Von der Lehrerausbildung in den Beruf – Fachbezogenes Wissen als Voraussetzung für Wahrnehmung, Interpretation und Handeln im Unterricht. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 17 (3). pp. 509-542. Springer VS. ISSN 1434-663X

Full text not available from this repository.
Identification Number:10.1007/s11618-014-0564-8

Item Type: Article
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Blömeke, Sigrid
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
König, Johannes
johannes.koenig@uni-koeln.de
UNSPECIFIED
Busse, Andreas
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Suhl, Ute
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Benthien, Jessica
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Döhrmann, Martina
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Kaiser, Gabriele
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-526586
Identification Number: 10.1007/s11618-014-0564-8
Journal or Publication Title: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft
Volume: 17
Number: 3
Page Range: pp. 509-542
Date: 2014
Publisher: Springer VS
ISSN: 1434-663X
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52658

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item