König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2012). Pädagogisches Professionswissen von angehenden Grundschullehrkräften – Ergebnisse aus TEDS-M und der Ergänzungsstudie LEK. In: Bedingungen des Lehrens und Lernens in der Grundschule, pp. 141-144. Springer VS. ISBN 978-3-531-18608-5

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-527563
DOI: 10.1007/978-3-531-19137-9_23
Title of Book: Bedingungen des Lehrens und Lernens in der Grundschule
Page Range: pp. 141-144
Date: 2012
Publisher: Springer VS
ISBN: 978-3-531-18608-5
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52756

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item