König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2012). Pädagogisches Professionswissen von angehenden Grundschullehrkräften – Ergebnisse aus TEDS-M und der Ergänzungsstudie LEK. In: Bedingungen des Lehrens und Lernens in der Grundschule, pp. 141-144. Springer VS. ISBN 978-3-531-18608-5
Full text not available from this repository.
Link to the document: http://doi.org/10.1007/978-3-531-19137-9_23
Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-527563 | ||||||||
DOI: | 10.1007/978-3-531-19137-9_23 | ||||||||
Title of Book: | Bedingungen des Lehrens und Lernens in der Grundschule | ||||||||
Page Range: | pp. 141-144 | ||||||||
Date: | 2012 | ||||||||
Publisher: | Springer VS | ||||||||
ISBN: | 978-3-531-18608-5 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung | ||||||||
Subjects: | Education | ||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52756 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
View Item |