Kaiser, Gabriele ORCID: 0000-0002-6239-0169, Blömeke, Sigrid, Lehmann, Rainer, Döhrmann, Martina, König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Buchholtz, Nils ORCID: 0000-0003-4254-7525 and Suhl, Ute (2012). Empirische Studien zur Wirksamkeit der Mathematiklehrerausbildung. In: Beiträge zum Mathematikunterricht, WTM. ISBN ‎978-3942197182

Full text not available from this repository.

Abstract

46. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik vom 5.3.2012 bis 9.3.2012 in Weingarten

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Kaiser, Gabriele
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Blömeke, Sigrid
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Lehmann, Rainer
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Döhrmann, Martina
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
König, Johannes
johannes.koenig@uni-koeln.de
UNSPECIFIED
Buchholtz, Nils
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Suhl, Ute
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-527575
Title of Book: Beiträge zum Mathematikunterricht
Number of Pages: 1022
Date: 2012
Publisher: WTM
ISBN: ‎978-3942197182
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52757

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item