Clasen, Anke and Reuter, Julia (2016). Bildungsverlierer oder Gegenkultur? Widerständige Lesarten von Schule und Bildung mit Paul Willis’ Studie „Learning to Labour“. In: Soziale Ungleichheiten als Herausforderung für inklusive Bildung, pp. 31-45. Springer VS. ISBN 978-3-658-13493-8

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Clasen, AnkeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Reuter, Juliaj.reuter@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-531406
DOI: 10.1007/978-3-658-13494-5_3
Title of Book: Soziale Ungleichheiten als Herausforderung für inklusive Bildung
Series Name: Interkulturelle Studien
Page Range: pp. 31-45
Date: 2016
Publisher: Springer VS
ISBN: 978-3-658-13493-8
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für vergleichende Bildungsforschung und Sozialwissenschaften
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53140

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item