Weber, Birgit (2019). Welche Lehr-Lern-Methoden eignen sich für den sozioökonomischen Unterricht. In: Was ist gute ökonomische Bildung? Leitfaden für den sozioökonomischen Unterricht, pp. 92-102. Wochenschau. ISBN 978-3-7344-0831-1
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-532871 | ||||||||
Title of Book: | Was ist gute ökonomische Bildung? Leitfaden für den sozioökonomischen Unterricht | ||||||||
Series Name: | Ökonomie unterrichten | ||||||||
Page Range: | pp. 92-102 | ||||||||
Number of Pages: | 208 | ||||||||
Date: | 2019 | ||||||||
Publisher: | Wochenschau | ||||||||
ISBN: | 978-3-7344-0831-1 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für vergleichende Bildungsforschung und Sozialwissenschaften | ||||||||
Subjects: | Social sciences Education |
||||||||
Related URLs: | |||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53287 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |