Dederich, Markus (2019). Schulische Inklusion: Grundannahmen, Probleme und Perspektiven. In: Zwischen Persönlichkeitsbildung und Leistungsentwicklung. Fachspezifische Zugänge zu inklusivem Unterricht, pp. 17-32. Verlag Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-2323-4
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-534494 | ||||||||
Title of Book: | Zwischen Persönlichkeitsbildung und Leistungsentwicklung. Fachspezifische Zugänge zu inklusivem Unterricht | ||||||||
Page Range: | pp. 17-32 | ||||||||
Number of Pages: | 256 | ||||||||
Date: | 2019 | ||||||||
Publisher: | Verlag Julius Klinkhardt | ||||||||
ISBN: | 978-3-7815-2323-4 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation | ||||||||
Subjects: | Education | ||||||||
Related URLs: | |||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53449 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |