Dederich, Markus (2019). Schulische Inklusion: Grundannahmen, Probleme und Perspektiven. In: Zwischen Persönlichkeitsbildung und Leistungsentwicklung. Fachspezifische Zugänge zu inklusivem Unterricht, pp. 17-32. Verlag Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-2323-4

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Dederich, MarkusUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-534494
Title of Book: Zwischen Persönlichkeitsbildung und Leistungsentwicklung. Fachspezifische Zugänge zu inklusivem Unterricht
Page Range: pp. 17-32
Number of Pages: 256
Date: 2019
Publisher: Verlag Julius Klinkhardt
ISBN: 978-3-7815-2323-4
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53449

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item