Casale, Gino, Hennemann, Thomas and Grosche, Michael (2015). Zum Beitrag der Verlaufsdiagnostik für eine evidenzbasierte sonderpädagogische Praxis am Beispiel des Förderschwerpunktes der emotionalen und sozialen Entwicklung. Zeitschrift für Heilpädagogik, 66 (7). pp. 325-334. Verband Sonderpädagogik e.V.. ISSN 0513-9066
Full text not available from this repository.
Link to the document: http://www.fachportal-paedagogik.de/fis_bildung/su...
Item Type: | Journal Article | ||||||||||||||||
Creators: |
|
||||||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-537611 | ||||||||||||||||
Journal or Publication Title: | Zeitschrift für Heilpädagogik | ||||||||||||||||
Volume: | 66 | ||||||||||||||||
Number: | 7 | ||||||||||||||||
Page Range: | pp. 325-334 | ||||||||||||||||
Date: | 2015 | ||||||||||||||||
Publisher: | Verband Sonderpädagogik e.V. | ||||||||||||||||
ISSN: | 0513-9066 | ||||||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation | ||||||||||||||||
Subjects: | Education | ||||||||||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53761 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |