Leidig, Tatjana, Hennemann, Thomas and Grünke, Matthias (2017). Wie kann es gelingen? - Konzeption einer prozessbegleitenden Fortbildung für Lehrkräfte im Kontext Inklusion unter Berücksichtigung der Wirksamkeitsforschung. In: Sonderpädagogik zwischen Wirksamkeitsforschung und Gesellschaftskritik, pp. 171-180. Verlag Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-2200-8

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Leidig, Tatjanatleidig@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hennemann, ThomasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Grünke, MatthiasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-537720
Title of Book: Sonderpädagogik zwischen Wirksamkeitsforschung und Gesellschaftskritik
Page Range: pp. 171-180
Number of Pages: 323
Date: 2017
Publisher: Verlag Julius Klinkhardt
ISBN: 978-3-7815-2200-8
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53772

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item