Leidig, Tatjana, Hennemann, Thomas and Grünke, Matthias (2017). Wie kann es gelingen? - Konzeption einer prozessbegleitenden Fortbildung für Lehrkräfte im Kontext Inklusion unter Berücksichtigung der Wirksamkeitsforschung. In: Sonderpädagogik zwischen Wirksamkeitsforschung und Gesellschaftskritik, pp. 171-180. Verlag Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-2200-8
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||||||||||
Creators: |
|
||||||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-537720 | ||||||||||||||||
Title of Book: | Sonderpädagogik zwischen Wirksamkeitsforschung und Gesellschaftskritik | ||||||||||||||||
Page Range: | pp. 171-180 | ||||||||||||||||
Number of Pages: | 323 | ||||||||||||||||
Date: | 2017 | ||||||||||||||||
Publisher: | Verlag Julius Klinkhardt | ||||||||||||||||
ISBN: | 978-3-7815-2200-8 | ||||||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation | ||||||||||||||||
Subjects: | Education | ||||||||||||||||
Related URLs: | |||||||||||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53772 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |