Herzmann, Petra ORCID: 0000-0001-6367-8984 and Liegmann, Anke (2020). Mündliche Prüfungen im Kontext des Forschenden Lernens. (Re-)Adressierungen als Inszenierung studentischer Expertise. Zeitschrift für Pädagogik, 66 (5). pp. 727-745. Beltz Juventa. ISSN 0044-3247

Full text not available from this repository.
Link to the document: http://doi.org/10.3262/ZP2005727

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Herzmann, PetraUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-6367-8984UNSPECIFIED
Liegmann, AnkeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-537991
DOI: 10.3262/ZP2005727
Journal or Publication Title: Zeitschrift für Pädagogik
Volume: 66
Number: 5
Page Range: pp. 727-745
Date: 2020
Publisher: Beltz Juventa
ISSN: 0044-3247
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53799

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item