Keeley, Caren, Falkenstörfer, Sophia and Zepter, Alexandra L. (2018). Die Zwei-Disziplinen-Profilgruppe: Interdisziplinäres Forschendes Lernen im Praxissemester. Ein Kooperationsprojekt zwischen dem Fach Deutsch und dem Förderschwerpunkt Geistige Entwicklung. In: Forschendes Lernen. The Wider View, pp. 421-424. WTM. ISBN 978-3-95987-087-0

Full text not available from this repository.

Abstract

Eine Tagung des Zentrums für Lehrerbildung der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster vom 25. bis 27.09.2017

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Keeley, Carenckeeley@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Falkenstörfer, SophiaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Zepter, Alexandra L.azepter@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-538430
Title of Book: Forschendes Lernen. The Wider View
Series Name: Schriften zur allgemeinen Hochschuldidaktik
Volume: 3
Page Range: pp. 421-424
Number of Pages: 520
Date: 2018
Publisher: WTM
ISBN: 978-3-95987-087-0
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53843

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item