Rott, Benjamin
ORCID: 0000-0002-8113-1584 and Schindler, Maike
ORCID: 0000-0001-9530-4151
(2017).
Mathematische Begabung in den Sekundarstufen erkennen und angemessen aufgreifen.
In:
Mit Heterogenität im Mathematikunterricht umgehen lernen,
pp. 235-245.
Springer Spektrum.
ISBN 978-3-658-16902-2
Link to the document: http://doi.org/10.1007/978-3-658-16903-9_20
| Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||||||
| Creators: |
|
||||||||||||
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-546450 | ||||||||||||
| DOI: | 10.1007/978-3-658-16903-9_20 | ||||||||||||
| Title of Book: | Mit Heterogenität im Mathematikunterricht umgehen lernen | ||||||||||||
| Series Name: | Konzepte und Studien zur Hochschuldidaktik und Lehrerinnenbildung Mathematik | ||||||||||||
| Page Range: | pp. 235-245 | ||||||||||||
| Date: | 2017 | ||||||||||||
| Publisher: | Springer Spektrum | ||||||||||||
| ISSN: | 2197-8751 | ||||||||||||
| ISBN: | 978-3-658-16902-2 | ||||||||||||
| Language: | German | ||||||||||||
| Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||||||
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation | ||||||||||||
| Subjects: | Education Mathematics |
||||||||||||
| Refereed: | Yes | ||||||||||||
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/54645 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
