Becker-Mrotzek, Michael ORCID: 0000-0002-0945-3036 and Grabowski, Joachim, eds. (2022). Schreibkompetenz in der Sekundarstufe. Theorie, Diagnose und Förderung. Waxmann. ISBN 978-3-8309-4474-4
Full text not available from this repository.
Link to the document: https://www.waxmann.com/waxmann-buecher/?tx_p2waxm...
Item Type: | Book, conference item or legal commentary | ||||||||||||
Editors: |
|
||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-701006 | ||||||||||||
Number of Pages: | 304 | ||||||||||||
Date: | 2022 | ||||||||||||
Publisher: | Waxmann | ||||||||||||
ISBN: | 978-3-8309-4474-4 | ||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||
Faculty: | Faculty of Arts and Humanities Faculty of Human Sciences |
||||||||||||
Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF) |
||||||||||||
Subjects: | Education Germanic |
||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70100 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |