Becker-Mrotzek, Michael ORCID: 0000-0002-0945-3036, Woerfel, Till ORCID: 0000-0001-8111-1439 and Hachmeister, Sabine (2020). Potentiale digitaler Schreibwerkzeuge für das epistemische Schreiben im Fachunterricht der Sekundarstufe. In: Bildung, Schule, Digitalisierung, pp. 271-277. Waxmann. ISBN 978-3-8309-9246-2

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Becker-Mrotzek, Michaelbecker.mrotzek@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-0945-3036UNSPECIFIED
Woerfel, Tilltwoerfel@uni-koeln.deorcid.org/0000-0001-8111-1439UNSPECIFIED
Hachmeister, SabineUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-701093
Title of Book: Bildung, Schule, Digitalisierung
Page Range: pp. 271-277
Number of Pages: 477
Date: 2020
Publisher: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-9246-2
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Germanic
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70109

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item