Gantefort, Christoph and Sánchez Oroquieta, María José (2015). Translanguaging-Strategien im Sachunterricht der Primarstufe: Förderung des Leseverstehens auf Basis der Gesamtsprachigkeit. In: Sprachsensibles Lehren und Lernen, pp. 24-37. Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-5552-5

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Gantefort, ChristophUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Sánchez Oroquieta, María JoséUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Juen-Kretschmer, ChristaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Mayr-Keiler, KerstinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-702676
Title of Book: Sprachsensibles Lehren und Lernen
Series Name: transfer Forschung ↔ Schule
Volume: 1
Page Range: pp. 24-37
Number of Pages: 186
Date: 2015
Publisher: Julius Klinkhardt
ISBN: 978-3-7815-5552-5
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Germanic
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70267

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item