Wittek, Doris and Martens, Matthias ORCID: 0000-0001-6593-8209 (2022). Der reflexive Habitus als implizite Reflexion? Strukturtheoretische und praxeologische Perspektiven auf eine zentrale Begründungsfigur professionellen Handelns von Lehrpersonen. Empirische Pädagogik, 36 (3). pp. 279-293. Empirische Pädagogik e.V.. ISSN 0931-5020

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Wittek, DorisUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Martens, MatthiasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-6593-8209UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-705376
Journal or Publication Title: Empirische Pädagogik
Volume: 36
Number: 3
Page Range: pp. 279-293
Date: 2022
Publisher: Empirische Pädagogik e.V.
ISSN: 0931-5020
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70537

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item