Hensel, Marion, Martens, Matthias ORCID: 0000-0001-6593-8209 and Niessen, Andreas (2021). Forschendes Lernen als Schulleitung unterstützen. Erfahrungsbericht aus der inklusiven Universitätsschule Köln. Lernende Schule, 24 (95). pp. 20-22. Friedrich. ISSN 1435-1692

Full text not available from this repository.

Item Type: Article
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Hensel, Marion
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Martens, Matthias
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Niessen, Andreas
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-707106
Journal or Publication Title: Lernende Schule
Volume: 24
Number: 95
Page Range: pp. 20-22
Date: 2021
Publisher: Friedrich
ISSN: 1435-1692
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für vergleichende Bildungsforschung und Sozialwissenschaften > Forschungsstelle für interkulturelle Studien
Subjects: Social sciences
Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70710

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item