Keßel, Simone, Rathgeber, Helen, Balters, Lotta, Nawab, Laurence and Grüber-Stankowski, Christa (2021). Originalarbeit: MuTig - Multiprofessionell Transition gestalten. Schulbereitschaft von Kindern mit Lern- und Verhaltensproblemen gezielt fördern. Frühförderung interdisziplinär, 41 (1). pp. 4-17. Reinhardt. ISSN 0721-9121

Full text not available from this repository.
Link to the document: http://doi.org/10.2378/fi2022.art01d

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Keßel, SimoneUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Rathgeber, HelenUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Balters, LottaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Nawab, LaurenceUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Grüber-Stankowski, ChristaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-707431
DOI: 10.2378/fi2022.art01d
Journal or Publication Title: Frühförderung interdisziplinär
Volume: 41
Number: 1
Page Range: pp. 4-17
Date: 2021
Publisher: Reinhardt
ISSN: 0721-9121
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70743

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item