Behr, Jule, Leidig, Tatjana ORCID: 0000-0002-4598-917X, Krull, Johanna ORCID: 0000-0002-9067-6770, Spilles, Markus ORCID: 0000-0002-9680-1237 and Hennemann, Thomas ORCID: 0000-0003-4961-8680 (2020). Multiplikatorenkonzepte zur Professionalisierung von Lehrkräften - ein systematisches Review empirischer Studien. Lehrerbildung auf dem Prüfstand (LbP), 13 (2). pp. 151-176. Empirische Pädagogik e.V.. ISSN 1867-2779

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Behr, JuleUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Leidig, TatjanaUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-4598-917XUNSPECIFIED
Krull, JohannaUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-9067-6770UNSPECIFIED
Spilles, MarkusUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-9680-1237UNSPECIFIED
Hennemann, ThomasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-4961-8680UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-708092
Journal or Publication Title: Lehrerbildung auf dem Prüfstand (LbP)
Volume: 13
Number: 2
Page Range: pp. 151-176
Date: 2020
Publisher: Empirische Pädagogik e.V.
ISSN: 1867-2779
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70809

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item