Spilles, Markus ORCID: 0000-0002-9680-1237, Hagen, Tobias, Leidig, Tatjana ORCID: 0000-0002-4598-917X and Hennemann, Thomas ORCID: 0000-0003-4961-8680 (2019). Tutorielle Leseflüssigkeitsförderung von drei leseschwachen Zweitklässlern mit externalisierenden Verhaltensproblemen. Sonderpädagogische Förderung heute (2). pp. 185-201. Beltz Juventa. ISSN 1866-9344

Full text not available from this repository.
Link to the document: http://doi.org/10.3262/SZ1902185

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Spilles, MarkusUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-9680-1237UNSPECIFIED
Hagen, TobiasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Leidig, TatjanaUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-4598-917XUNSPECIFIED
Hennemann, ThomasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-4961-8680UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-708530
DOI: 10.3262/SZ1902185
Journal or Publication Title: Sonderpädagogische Förderung heute
Number: 2
Page Range: pp. 185-201
Date: 2019
Publisher: Beltz Juventa
ISSN: 1866-9344
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70853

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item