Poliakova, Antonina, Stenger, Ursula ORCID: 0000-0003-0578-8047 and Zirves, Michele (2021). Zur Konstitution pädagogischer Räume. Eine phänomenologische Analyse des Verhältnisses pädagogischer Intentionen und Erfahrungen von Kindern. In: Forschung in der Frühpädagogik XIV, pp. 113-144. Freiburg im Breisgau: FEL. ISBN 978-3-932650-99-4

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Poliakova, AntoninaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Stenger, UrsulaUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-0578-8047UNSPECIFIED
Zirves, MicheleUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Weltzien, DörteUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Wadepohl, HeikeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Nentwig-Gesemann, IrisUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Gross, BarbaraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-708663
Title of Book: Forschung in der Frühpädagogik XIV
Series Name: Materialien zur Frühpädagogik
Volume: 25
Page Range: pp. 113-144
Number of Pages: 230
Date: 2021
Publisher: FEL
Place of Publication: Freiburg im Breisgau
ISBN: 978-3-932650-99-4
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70866

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item