Hillenbrand, Clemens ORCID: 0000-0003-1450-101X and Melzer, Conny ORCID: 0000-0003-3768-0356 (2018). 2.0 Zwischen Inklusion und Exklusion – Empirische Aspekte der schulischen Inklusion im Förderschwerpunkt Lernen. In: Inklusion im Förderschwerpunkt Lernen, pp. 66-132. Kohlhammer. ISBN 978-3-17-025127-4

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Hillenbrand, ClemensUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-1450-101XUNSPECIFIED
Melzer, ConnyUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-3768-0356UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-710465
Title of Book: Inklusion im Förderschwerpunkt Lernen
Series Name: Inklusion in Schule und Gesellschaft
Volume: 9
Page Range: pp. 66-132
Number of Pages: 337
Date: 2018
Publisher: Kohlhammer
ISBN: 978-3-17-025127-4
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71046

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item