Hillenbrand, Clemens ORCID: 0000-0003-1450-101X and Melzer, Conny
ORCID: 0000-0003-3768-0356
(2018).
2.0 Zwischen Inklusion und Exklusion – Empirische Aspekte der schulischen Inklusion im Förderschwerpunkt Lernen.
In:
Inklusion im Förderschwerpunkt Lernen,
pp. 66-132.
Kohlhammer.
ISBN 978-3-17-025127-4
Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||||||
Creators: |
|
||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-710465 | ||||||||||||
Title of Book: | Inklusion im Förderschwerpunkt Lernen | ||||||||||||
Series Name: | Inklusion in Schule und Gesellschaft | ||||||||||||
Volume: | 9 | ||||||||||||
Page Range: | pp. 66-132 | ||||||||||||
Number of Pages: | 337 | ||||||||||||
Date: | 2018 | ||||||||||||
Publisher: | Kohlhammer | ||||||||||||
ISBN: | 978-3-17-025127-4 | ||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||||||
Divisions: | Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF) | ||||||||||||
Subjects: | Education | ||||||||||||
Related URLs: | |||||||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71046 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |