Schwank, Inge ORCID: 0000-0003-1546-3369 and Melzer, Conny ORCID: 0000-0003-3768-0356 (2018). Duale Unterrichtsplanung im Fach Mathematik. Möglichkeiten der Umsetzung aus fachdidaktischer und sonderpädagogischer Perspektive. In: Fachdidaktik inklusiv II, pp. 189-204. Waxmann. ISBN 978-3-8309-3663-3

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Schwank, IngeUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-1546-3369UNSPECIFIED
Melzer, ConnyUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-3768-0356UNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Dziak-Mahler, MyrleUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hennemann, ThomasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-4961-8680UNSPECIFIED
Jaster, SvenjaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Leidig, Tatjanatleidig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-4598-917XUNSPECIFIED
Springob, JanUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-710544
Title of Book: Fachdidaktik inklusiv II
Series Name: Lehrerbildung gestalten
Volume: 10
Page Range: pp. 189-204
Number of Pages: 236
Date: 2018
Publisher: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-3663-3
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Mathematics
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71054

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item