Schiefner-Rohs, Mandy ORCID: 0000-0002-6466-4709, Hofhues, Sandra ORCID: 0000-0003-1589-7140, Aßmann, Sandra ORCID: 0000-0001-5132-269X and Brahm, Taiga (2020). Studieren im digitalen Zeitalter. Methodologische Fragen und ein empirischer Zugriff. In: Bewegungen. Beiträge zum 26. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft, pp. 337-348. Barbara Budrich. ISBN 978-3-8474-2385-0

Full text not available from this repository.
Link to the document: https://doi.org/10.25656/01:19252

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Schiefner-Rohs, MandyUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-6466-4709UNSPECIFIED
Hofhues, SandraUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-1589-7140UNSPECIFIED
Aßmann, SandraUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-5132-269XUNSPECIFIED
Brahm, TaigaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
van Ackeren, IsabellUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-710749
DOI: 10.25656/01:19252
Title of Book: Bewegungen. Beiträge zum 26. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft
Page Range: pp. 337-348
Number of Pages: 653
Date: 2020
Publisher: Barbara Budrich
ISBN: 978-3-8474-2385-0
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71074

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item