Förster, Sabrina ORCID: 0000-0002-9292-4846 (2018). Selbstbezogene Kognitionen und Motivationen im Grundschulalter. Effekte eines wortschatzbasierten Lesestrategietrainings. Waxmann. ISBN 978-3-8309-3831-6

Full text not available from this repository.

Item Type: Book, conference item or legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Förster, Sabrinasabrina.foerster@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-9292-4846UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-710756
Series Name: Pädagogische Psychologie und Entwicklungspsychologie
Volume: 99
Number of Pages: 312
Date: 2018
Publisher: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-3831-6
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71075

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item