Rosen, Lisa ORCID: 0000-0002-8578-7302, Martens, Matthias ORCID: 0000-0001-6593-8209 and Reuther, Ellen (2024). Partizipative Schulentwicklung – Eine rekonstruktive Fallstudie zur Prozesshaftigkeit und Multiperspektivität schulischer Entwicklungsprozesse. Zeitschrift für Pädagogik, 70 (1). 100 -118. Beltz Juventa. ISSN 0044-3247

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Rosen, LisaUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-8578-7302UNSPECIFIED
Martens, MatthiasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-6593-8209UNSPECIFIED
Reuther, EllenUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-721224
Journal or Publication Title: Zeitschrift für Pädagogik
Volume: 70
Number: 1
Page Range: 100 -118
Date: 1 February 2024
Publisher: Beltz Juventa
ISSN: 0044-3247
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/72122

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item