Pilz, Matthias
ORCID: 0000-0002-7370-6915, Sakano, Shinji and Alexander, Peter-Jörg
(2023).
Der Übergang von Schule in Beruf in Zeiten von ökonomischer und sozialer Instabilität in Japan.
In:
Gemeinsame Herausforderungen. Ein aktueller Blick auf den deutsch-japanischen Wissenschaftsaustausch Anhand von Beiträgen aus den Ringvorlesungen 2021 und 2022,
pp. 84-108.
Iudicium.
ISBN 978-3-86205-645-3
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Sakano, Shinji UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Alexander, Peter-Jörg UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Aizawa, Keiichi UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Corporate Creators: | Japanisches Kulturinstitut Köln |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-727499 |
| Title of Book: | Gemeinsame Herausforderungen. Ein aktueller Blick auf den deutsch-japanischen Wissenschaftsaustausch Anhand von Beiträgen aus den Ringvorlesungen 2021 und 2022 |
| Page Range: | pp. 84-108 |
| Number of Pages: | 359 |
| Date: | 2023 |
| Publisher: | Iudicium |
| ISBN: | 978-3-86205-645-3 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Management, Economy and Social Sciences |
| Divisions: | Faculty of Management, Economics and Social Sciences > Social Sciences > Multidisciplinary Social Sciences > Department of Vocational, Economical and Social Education |
| Subjects: | Social sciences Education |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/72749 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0002-7370-6915