Büker, Laura and Naeve-Stoss, Nicole ORCID: 0000-0002-1379-9339 (2021). Herausforderungen bei der Gestaltung schulischer Transfer- und Implementationsprozesse im Kontext einer schulübergreifend- kooperativen Curriculum- und Unterrichtsentwicklung für berufliche Bildungsgänge. In: Unterrichtsplanung in der Wirtschaftsdidaktik. Aktuelle theorie-, empirie- und praxisbasierte Beiträge, pp. 291-328. Springer Fachmedien. ISBN 978-3-658-26619-6

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Büker, LauraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Naeve-Stoss, NicoleUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-1379-9339UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-752430
DOI: 10.1007/978-3-658-26620-2_11
Title of Book: Unterrichtsplanung in der Wirtschaftsdidaktik. Aktuelle theorie-, empirie- und praxisbasierte Beiträge
Page Range: pp. 291-328
Number of Pages: 352
Date: 2021
Publisher: Springer Fachmedien
ISBN: 978-3-658-26619-6
Language: German
Faculty: External institution
Divisions: Externe Einrichtungen > An-Institute > Associated Institutes of the Faculty of Management, Economics and Social Sciences > Research Institute for Vocational Training in Craftmanship
Subjects: Economics
Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/75243

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item