![]() | Up a level |
Journal Article
Fränkel, Silvia ORCID: 0000-0002-9250-8172, Sterken, Moritz
ORCID: 0000-0002-7541-0034 and Stinken-Rösner, Lisa
(2023).
From barriers to boosters: initial teacher education for inclusive science education.
Frontiers in Education, 8.
p. 1191619.
Frontiers Media.
ISSN 2504-284X
Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Hövel, Dennis Christian ORCID: 0000-0003-0933-2661, von Zadelhoff, Friederike, Hennemann, Thomas
ORCID: 0000-0003-4961-8680 and Fränkel, Silvia
ORCID: 0000-0002-9250-8172
(2020).
„Das kennt man, das macht man [...] und das Neue
ist dann letztendlich hinten runtergefallen“.
In:
Bildung, Schule, Digitalisierung,
pp. 57-63.
Waxmann.
ISBN 978-3-8309-4246-7