Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | Date | No Grouping
Number of items: 4.

Journal Article

Grabowski, Joachim, Mathiebe, Moti, Hachmeister, Sabine and Becker-Mrotzek, Michael ORCID: 0000-0002-0945-3036 (2018). Teaching perspective taking and coherence generation to improve cross-genre writing skills in secondary grades: A detailed explanation of an intervention. J. Writ. Res., 10 (2). S. 331 - 357. ANTWERP: UNIV ANTWERP. ISSN 2294-3307

Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary

Becker-Mrotzek, Michael ORCID: 0000-0002-0945-3036, Bredthauer, Stefanie ORCID: 0000-0003-1129-596X and Hachmeister, Sabine (2019). Schreibkompetenz im Kontext von Mehrsprachigkeit. In: Deutsch im mehrsprachigen Umfeld. Sprachkompetenzen begreifen, erfassen, fördern in der Sekundarstufe, pp. 252-269. Hannover: Klett-Kallmayer. ISBN 978-3-7727-1252-4

Becker-Mrotzek, Michael, Hachmeister, Sabine and Woerfel, Till (2020). Potenziale digitaler Lese- und Schreibtools für das epistemische Schreiben im Fachunterricht der Sekundarstufe. In: Bildung, Schule und Digitalisierung, pp. 291-296. Münster/New York: Waxmann. ISBN 978-3-8309-4246-7

Becker-Mrotzek, Michael ORCID: 0000-0002-0945-3036, Woerfel, Till ORCID: 0000-0001-8111-1439 and Hachmeister, Sabine (2020). Potentiale digitaler Schreibwerkzeuge für das epistemische Schreiben im Fachunterricht der Sekundarstufe. In: Bildung, Schule, Digitalisierung, pp. 271-277. Waxmann. ISBN 978-3-8309-9246-2

This list was generated on Thu Apr 25 18:59:07 2024 CEST.