Up a level |
- University Structure (6133)
- Faculty of Arts and Humanities (1050)
- Englisches Seminar (5)
- Faculty of Arts and Humanities (1050)
Thesis
Becker, Benjamin (2012). Interkulturelles Lernen in Theorie und Praxis. Eine Analyse der aktuellen G8-Englischlehrwerke für die gymnasiale Oberstufe. PhD thesis, Universität zu Köln.
Coit, Caroline (2010). Developing Dialogical Academic Writing Through the Use of Student Empowered Peer Review. PhD thesis, Universität zu Köln.
Rah, Anne (2009). Sentence Processing in a Second Language: Ambiguity Resolution in German Learners of English. PhD thesis, Universität zu Köln.
Becker, Benjamin (2009). Englischsprachige Programme zur Förderung von Interkulturalität und Diversität. Programmevaluation am Beispiel der Fulbright Diversity-Initiative. UNSPECIFIED, Universität zu Köln.
Scholz, Sybil (2003). The Status of Coronals in Standard American English . An Optimality-Theoretic Account. PhD thesis, Universität zu Köln.