![]() | Up a level |
Book, conference item or legal commentary
Scholz, Janek ORCID: 0000-0002-9288-4610
(2020).
DaZ-Unterricht an Schulen. Didaktische Grundlagen und methodische Zugänge.
Frankfurt/Main:
Peter Lang.
ISBN 9783631788776
Hommers, Jeannet (2015). Gehen und Sehen in Saint-Lazare in Autun. Bewegung - Betrachtung - Reliquienverehrung. Köln; Wien; Weimar: Böhlau. ISBN 978-3-412224844
Boehm, Gottfried, Egenhofer, Sebastian and Spies, Christian, eds. (2010). Zeigen. Die Rhetorik des Sichtbaren. München: Fink. ISBN 978-3-8467-5009-4
Journal Article
Storch, Anne ORCID: 0000-0002-0385-2968
(1997).
Where have all the noun classes gone? A case study of Jukun1.
Journal of African Languages and Linguistics.
Thesis Abstract
Schmitz, Jan Hendrik (2025). The Impact of Targeted miR-29 Delivery on Liver and Lung Fibrosis: Therapeutic Potential and Mechanisms. Thesis Abstract, Universität zu Köln.
Klausen, Christina (2020). Analyzing the role of ciliary cAMP signaling in neurons. Thesis Abstract, Universität zu Köln.