Up a level |
Book, conference item or legal commentary
Scholz, Janek ORCID: 0000-0002-9288-4610 (2020). DaZ-Unterricht an Schulen. Didaktische Grundlagen und methodische Zugänge. Frankfurt/Main: Peter Lang. ISBN 9783631788776
Hommers, Jeannet (2015). Gehen und Sehen in Saint-Lazare in Autun. Bewegung - Betrachtung - Reliquienverehrung. Köln; Wien; Weimar: Böhlau. ISBN 978-3-412224844
Boehm, Gottfried, Egenhofer, Sebastian and Spies, Christian, eds. (2010). Zeigen. Die Rhetorik des Sichtbaren. München: Fink. ISBN 978-3-8467-5009-4
Journal Article
Storch, Anne ORCID: 0000-0002-0385-2968 (1997). Where have all the noun classes gone? A case study of Jukun1. Journal of African Languages and Linguistics.
Thesis Abstract
Klausen, Christina (2020). Analyzing the role of ciliary cAMP signaling in neurons. Thesis Abstract, Universität zu Köln.