Up a level |
B
Busse, Beatrix ORCID: 0000-0003-4696-6727, Dumrukcic, Nina ORCID: 0000-0001-5946-3673 and Möhlig-Falke, Ruth (2021). Language and Linguistics in a Complex World Data, Interdisciplinarity, Transfer, and the Next Generation. ICAME41 Extended Book of Abstracts. In: The International Computer Archive of Modern and Medieval English Annual Conference, May 20-23, 2020, Heidelberg University and University of Cologne, Germany. Other.
Becker, Benjamin (2012). Interkulturelles Lernen in Theorie und Praxis. Eine Analyse der aktuellen G8-Englischlehrwerke für die gymnasiale Oberstufe. PhD thesis, Universität zu Köln.
Becker, Benjamin (2009). Englischsprachige Programme zur Förderung von Interkulturalität und Diversität. Programmevaluation am Beispiel der Fulbright Diversity-Initiative. Diploma thesis, Universität zu Köln.
C
Coit, Caroline (2010). Developing Dialogical Academic Writing Through the Use of Student Empowered Peer Review. PhD thesis, Universität zu Köln.
R
Rah, Anne (2009). Sentence Processing in a Second Language: Ambiguity Resolution in German Learners of English. PhD thesis, Universität zu Köln.
S
Scholz, Sybil (2003). The Status of Coronals in Standard American English . An Optimality-Theoretic Account. PhD thesis, Universität zu Köln.