Mühle, Janine
ORCID: 0000-0001-8261-6180, Weyers, Jonas
ORCID: 0000-0003-1804-4434, König, Johannes
ORCID: 0000-0003-3374-9408, Hanke, Petra
ORCID: 0000-0003-1498-7849, Becker-Mrotzek, Michael
ORCID: 0000-0002-0945-3036, Glutsch, Nina
ORCID: 0000-0003-0396-5732, Knips, Chantal
ORCID: 0000-0001-6310-6636, Pohl, Thorsten
ORCID: 0000-0002-1137-9269, Schabmann, Alfred
ORCID: 0000-0001-8523-9747, Träuble, Birgit
ORCID: 0000-0001-7481-3627 and Waschewski, Tina
ORCID: 0000-0002-8567-9942
(2025).
Zum Einfluss von Vermittlungsmethode, professionellem Wissen und Überzeugungen von Lehrkräften auf die Lese- und Rechtschreibleistung im schriftsprachlichen Anfangsunterricht.
Unterrichtswissenschaft, 53 (3).
pp. 337-368.
Springer Nature.
ISSN 0340-4099
König, Johannes
ORCID: 0000-0003-3374-9408, Glutsch, Nina
ORCID: 0000-0003-0396-5732, Weyers, Jonas
ORCID: 0000-0003-1804-4434, Casale, Gino
ORCID: 0000-0003-2780-241X, Hanke, Petra
ORCID: 0000-0003-1498-7849, Knips, Chantal, Pohl, Thorsten
ORCID: 0000-0002-1137-9269, Waschewski, Tina
ORCID: 0000-0002-8567-9942, Becker-Mrotzek, Michael
ORCID: 0000-0002-0945-3036, Schabmann, Alfred
ORCID: 0000-0001-8523-9747 and Träuble, Birgit
(2023).
Observing effective classroom management in early instruction in primary school: rating instrument construction and its link to teacher knowledge.
Discover Education, 2.
p. 35.
Springer Nature.
ISSN 2731-5525
Up a level