![]() | Up a level |
Journal Article
Nitz, Jannik ORCID: 0000-0003-0358-8973, Hagen, Tobias
ORCID: 0000-0002-5465-1568, Krull, Johanna
ORCID: 0000-0002-9067-6770, Verbeck, Leonie
ORCID: 0009-0002-1891-5180, Eiben, Katrin
ORCID: 0009-0009-2912-4860, Hanisch, Charlotte
ORCID: 0000-0003-4645-0966 and Hennemann, Thomas
ORCID: 0000-0003-4961-8680
(2023).
Tiers 1 and 2 of a German MTSS: impact of a multiple baseline study on elementary school students with disruptive behavior.
Frontiers in Education, 8.
p. 1208854.
Frontiers Media.
ISSN 2504-284X
Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Nitz, Jannik ORCID: 0000-0003-0358-8973, Eiben, Katrin
ORCID: 0009-0009-2912-4860, Hanisch, Charlotte
ORCID: 0000-0003-4645-0966, Hagen, Tobias, Krull, Johanna
ORCID: 0000-0002-9067-6770, Verbeck, Leonie
ORCID: 0009-0002-1891-5180, Rauterkus, Hanna and Hennemann, Thomas
ORCID: 0000-0003-4961-8680
(2024).
Mehrstufige Förderung in der inklusiven Grundschule. Erste qualitative und quantitative Befunde zur Wirksamkeit und Umsetzung des Förderansatzes Multimo.
In:
Auf die Lehrperson und ihren Unterricht kommt es an,
pp. 171-189.
Waxmann.
ISBN 978-3-8309-4876-6