Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 2.

Journal Article

Nitz, Jannik ORCID: 0000-0003-0358-8973, Hagen, Tobias ORCID: 0000-0002-5465-1568, Krull, Johanna ORCID: 0000-0002-9067-6770, Verbeck, Leonie ORCID: 0009-0002-1891-5180, Eiben, Katrin ORCID: 0009-0009-2912-4860, Hanisch, Charlotte ORCID: 0000-0003-4645-0966 and Hennemann, Thomas ORCID: 0000-0003-4961-8680 (2023). Tiers 1 and 2 of a German MTSS: impact of a multiple baseline study on elementary school students with disruptive behavior. Frontiers in Education, 8. p. 1208854. Frontiers Media. ISSN 2504-284X

Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary

Nitz, Jannik ORCID: 0000-0003-0358-8973, Eiben, Katrin ORCID: 0009-0009-2912-4860, Hanisch, Charlotte ORCID: 0000-0003-4645-0966, Hagen, Tobias, Krull, Johanna ORCID: 0000-0002-9067-6770, Verbeck, Leonie ORCID: 0009-0002-1891-5180, Rauterkus, Hanna and Hennemann, Thomas ORCID: 0000-0003-4961-8680 (2024). Mehrstufige Förderung in der inklusiven Grundschule. Erste qualitative und quantitative Befunde zur Wirksamkeit und Umsetzung des Förderansatzes Multimo. In: Auf die Lehrperson und ihren Unterricht kommt es an, pp. 171-189. Waxmann. ISBN 978-3-8309-4876-6

This list was generated on Wed May 14 15:20:57 2025 CEST.