Seitter, Wolfgang, Schemmann, Michael and Vossebein, Ulrich, eds. (2015). Zielgruppen in der wissenschaftlichen Weiterbildung. Empirische Studien zu Bedarf, Potential und Akzeptanz. Wiesbaden: Springer. ISBN 978-3-658-09553-6
Full text not available from this repository.
Identification Number:10.1007/978-3-658-09554-3
Official URL: http://doi.org/10.1007/978-3-658-09554-3
| Item Type: | Book |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Seitter, Wolfgang UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Schemmann, Michael UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Vossebein, Ulrich UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-296767 |
| Identification Number: | 10.1007/978-3-658-09554-3 |
| Title of Book: | Zielgruppen in der wissenschaftlichen Weiterbildung |
| Series Name: | Theorie und Empirie Lebenslangen Lernens |
| Number of Pages: | XIV, 432 |
| Date: | 2015 |
| Publisher: | Springer |
| Place of Publication: | Wiesbaden |
| ISSN: | 2626-689X |
| ISBN: | 978-3-658-09553-6 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik |
| Subjects: | Education |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/29676 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
