Seitter, Wolfgang, Schemmann, Michael and Vossebein, Ulrich, eds. (2015). Zielgruppen in der wissenschaftlichen Weiterbildung. Empirische Studien zu Bedarf, Potential und Akzeptanz. Wiesbaden: Springer. ISBN 978-3-658-09553-6

Full text not available from this repository.

Item Type: Book, conference item or legal commentary
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Seitter, WolfgangUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Schemmann, MichaelUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Vossebein, UlrichUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-296767
DOI: 10.1007/978-3-658-09554-3
Title of Book: Zielgruppen in der wissenschaftlichen Weiterbildung
Series Name: Theorie und Empirie Lebenslangen Lernens
Number of Pages: XIV, 432
Date: 2015
Publisher: Springer
Place of Publication: Wiesbaden
ISSN: 2626-689X
ISBN: 978-3-658-09553-6
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik
Subjects: Education
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/29676

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item