Jost, Jörg, Karstens, F., Meudt, S., Schmitz, A., Zeuch, N. and Souvignier, E. (2018). Ein Förderkonzept im Sekundarbereich: Implementation von Lesestrategien zur Förderung der Selbstregulation beim Lesen. In: Konzepte zur Sprach- und Schriftsprachförderung umsetzen und überprüfen, pp. 146-164. Stuttgart: Kohlhammer.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Jost, Jörg
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Karstens, F.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Meudt, S.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Schmitz, A.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Zeuch, N.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Souvignier, E.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Editors:
Editors
Email
ORCID
ORCID Put Code
Titz, C.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Weber, S.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Ropeter, S.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Geyer, S.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Hasselhorn, M.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-355200
Title of Book: Konzepte zur Sprach- und Schriftsprachförderung umsetzen und überprüfen
Journal or Publication Title: Empirische Sonderp�dagogik
Volume: 10
Number: 3
Page Range: pp. 146-164
Date: 2018
Publisher: Kohlhammer
Place of Publication: Stuttgart
ISSN: 1869-4845
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Subjects: Germanic
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35520

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item