Jost, Jörg, Karstens, F., Meudt, S., Schmitz, A., Zeuch, N. and Souvignier, E. (2018). Ein Förderkonzept im Sekundarbereich: Implementation von Lesestrategien zur Förderung der Selbstregulation beim Lesen. In: Konzepte zur Sprach- und Schriftsprachförderung umsetzen und überprüfen, pp. 146-164. Stuttgart: Kohlhammer.
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Jost, Jörg UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Karstens, F. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Meudt, S. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Schmitz, A. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Zeuch, N. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Souvignier, E. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Titz, C. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Weber, S. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Ropeter, S. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Geyer, S. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Hasselhorn, M. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-355200 |
| Title of Book: | Konzepte zur Sprach- und Schriftsprachförderung umsetzen und überprüfen |
| Journal or Publication Title: | Empirische Sonderp�dagogik |
| Volume: | 10 |
| Number: | 3 |
| Page Range: | pp. 146-164 |
| Date: | 2018 |
| Publisher: | Kohlhammer |
| Place of Publication: | Stuttgart |
| ISSN: | 1869-4845 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Arts and Humanities |
| Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II |
| Subjects: | Germanic |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35520 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
