Jost, Jörg, Karstens, F., Meudt, S., Schmitz, A., Zeuch, N. and Souvignier, E. (2018). Ein Förderkonzept im Sekundarbereich: Implementation von Lesestrategien zur Förderung der Selbstregulation beim Lesen. In: Konzepte zur Sprach- und Schriftsprachförderung umsetzen und überprüfen, pp. 146-164. Stuttgart: Kohlhammer.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Jost, JörgUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Karstens, F.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Meudt, S.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Schmitz, A.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Zeuch, N.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Souvignier, E.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Titz, C.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Weber, S.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Ropeter, S.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Geyer, S.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hasselhorn, M.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-355200
Title of Book: Konzepte zur Sprach- und Schriftsprachförderung umsetzen und überprüfen
Journal or Publication Title: Empirische Sonderp�dagogik
Volume: 10
Number: 3
Page Range: pp. 146-164
Date: 2018
Publisher: Kohlhammer
Place of Publication: Stuttgart
ISSN: 1869-4845
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Subjects: Germanic
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35520

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item