Backhaus, Johanna, Merkelbach, Imke and Hanke, Petra (2012). Bedingungen der Kooperation in Netzwerken im Rahmen der Gestaltung des Übergangs von der Kita zur Grundschule – Ergebnisse der qualitativen Teilstudie des Projekts TransKiGs NRW. In: Bedingungen des Lehrens und Lernens in der Grundschule, pp. 111-114. Wiesbaden: Springer VS. ISBN 978-3-531-18608-5
Full text not available from this repository.
Identification Number:10.1007/978-3-531-19137-9_16
Official URL: http://doi.org/10.1007/978-3-531-19137-9_16
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Backhaus, Johanna UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Merkelbach, Imke UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Hanke, Petra UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-461359 |
| Identification Number: | 10.1007/978-3-531-19137-9_16 |
| Title of Book: | Bedingungen des Lehrens und Lernens in der Grundschule |
| Series Name: | Jahrbuch Grundschulforschung |
| Volume: | 16 |
| Page Range: | pp. 111-114 |
| Number of Pages: | 288 |
| Date: | 2012 |
| Publisher: | Springer VS |
| Place of Publication: | Wiesbaden |
| ISBN: | 978-3-531-18608-5 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46135 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
