Backhaus, Johanna, Merkelbach, Imke and Hanke, Petra (2012). Bedingungen der Kooperation in Netzwerken im Rahmen der Gestaltung des Übergangs von der Kita zur Grundschule – Ergebnisse der qualitativen Teilstudie des Projekts TransKiGs NRW. In: Bedingungen des Lehrens und Lernens in der Grundschule, pp. 111-114. Wiesbaden: Springer VS. ISBN 978-3-531-18608-5

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Backhaus, JohannaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Merkelbach, ImkeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hanke, PetraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-461359
DOI: 10.1007/978-3-531-19137-9_16
Title of Book: Bedingungen des Lehrens und Lernens in der Grundschule
Series Name: Jahrbuch Grundschulforschung
Volume: 16
Page Range: pp. 111-114
Number of Pages: 288
Date: 2012
Publisher: Springer VS
Place of Publication: Wiesbaden
ISBN: 978-3-531-18608-5
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46135

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item