Hanke, Petra (2005). Jahrgangsbezogen oder jahrgangsübergreifend? Neugestaltung der Schuleingangsphase als pädagogisch-didaktische Herausforderung für Grundschulen in NRW. Schule heute (5). pp. 3-8. ISSN 0342-751X
Full text not available from this repository.| Item Type: | Article |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Hanke, Petra UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-463084 |
| Journal or Publication Title: | Schule heute |
| Number: | 5 |
| Page Range: | pp. 3-8 |
| Date: | 2005 |
| ISSN: | 0342-751X |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46308 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
