Hanke, Petra (2001). Offener Unterricht in der Grundschule - erforscht? Zum Stand der Forschung zu einem umstrittenen pädagogisch-didaktischen Ansatz. Erziehung & Unterricht, 151 (1-2). pp. 200-208. ISSN 0014-0325
Full text not available from this repository.
Official URL: http://www.fachportal-paedagogik.de/fis_bildung/su...
| Item Type: | Article |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Hanke, Petra UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-463351 |
| Journal or Publication Title: | Erziehung & Unterricht |
| Volume: | 151 |
| Number: | 1-2 |
| Page Range: | pp. 200-208 |
| Date: | 2001 |
| ISSN: | 0014-0325 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46335 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
