Hanke, Petra (2001). Offener Unterricht in der Grundschule - erforscht? Zum Stand der Forschung zu einem umstrittenen pädagogisch-didaktischen Ansatz. Erziehung & Unterricht, 151 (1-2). pp. 200-208. ISSN 0014-0325

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Hanke, PetraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-463351
Journal or Publication Title: Erziehung & Unterricht
Volume: 151
Number: 1-2
Page Range: pp. 200-208
Date: 2001
ISSN: 0014-0325
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46335

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item