Zepter, Alexandra L. and Gebele, Diana (2016). Einleitung. In: Inklusion: Sprachdidaktische Perspektiven. Theorie, Empirie, Praxis, pp. 6-17. Duisburg: Gilles & Francke Verlag. ISBN 978-3-940120-09-0
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Zepter, Alexandra L. azepter@uni-koeln.de UNSPECIFIED UNSPECIFIED Gebele, Diana diana.gebele@uni-koeln.de UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Zepter, Alexandra L. azepter@uni-koeln.de UNSPECIFIED UNSPECIFIED Gebele, Diana diana.gebele@uni-koeln.de UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-502030 |
| Title of Book: | Inklusion: Sprachdidaktische Perspektiven. Theorie, Empirie, Praxis |
| Series Name: | KöBeS (Kölner Beiträge zur Sprachdidaktik) |
| Volume: | 11 |
| Page Range: | pp. 6-17 |
| Number of Pages: | 405 |
| Date: | 2016 |
| Publisher: | Gilles & Francke Verlag |
| Place of Publication: | Duisburg |
| ISBN: | 978-3-940120-09-0 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Arts and Humanities |
| Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II |
| Subjects: | Germanic |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/50203 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
