Dannecker, Wiebke (2019). Nicht-Wissen und dessen Überwindung als Reflexionsmoment: Erpenbecks Flucht-Roman Gehen, ging, gegangen als Gegenstand einer wissenspoetologisch orientierten Literaturdidaktik. In: Er-lesene Zukunft. Perspektiven der Werteerziehung mit Literatur, pp. 166-181. Ruprecht. ISBN 978-3-8469-0325-4

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Dannecker, WiebkeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Grimm, SieglindeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Wanning, BerbeliUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Anselm, SabineUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-502637
Title of Book: Er-lesene Zukunft. Perspektiven der Werteerziehung mit Literatur
Page Range: pp. 166-181
Number of Pages: 282
Date: 2019
Publisher: Ruprecht
ISBN: 978-3-8469-0325-4
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Subjects: Germanic
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/50263

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item