von Dewitz, Nora
ORCID: 0000-0002-4625-8037 and Wagner, Katarina
(2016).
Forschendes Lernen in der Lehrerausbildung - Studierende forschen zu sprachlicher Heterogenität im Unterricht.
In:
Angewandte Linguistik in der Lehre, angewandte Linguistik lehren. Forum Angewandte Linguistik,
pp. 357-389.
Frankfurt am Main:
Peter Lang.
ISBN 978-3631666272
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Wagner, Katarina UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Kreyer, R. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Handke, J. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Güldenring, B. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-506817 |
| Title of Book: | Angewandte Linguistik in der Lehre, angewandte Linguistik lehren. Forum Angewandte Linguistik |
| Series Name: | FORUM ANGEWANDTE LINGUISTIK – F.A.L. |
| Volume: | 58 |
| Page Range: | pp. 357-389 |
| Number of Pages: | 415 |
| Date: | 2016 |
| Publisher: | Peter Lang |
| Place of Publication: | Frankfurt am Main |
| ISBN: | 978-3631666272 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Arts and Humanities |
| Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache |
| Subjects: | Education Language, Linguistics |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/50681 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0002-4625-8037