Liebrand, Claudia (2017). Montierte Körper, montierte Gesten und 'male hysteria'. Robert Wienes "Orlac's Hände". In: Späte Stummfilme. Ästhetische Innovationen im Kino 1924-1930, pp. 137-155. Marburg: Schüren. ISBN 978-3-89472-959-2
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Liebrand, Claudia UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Preußer, Heinz-Peter UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-509838 |
| Title of Book: | Späte Stummfilme. Ästhetische Innovationen im Kino 1924-1930 |
| Series Name: | Schriftenreihe zur Textualität des Films |
| Page Range: | pp. 137-155 |
| Number of Pages: | 400 |
| Date: | 2017 |
| Publisher: | Schüren |
| Place of Publication: | Marburg |
| ISBN: | 978-3-89472-959-2 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Arts and Humanities |
| Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur I |
| Subjects: | Public performances |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/50983 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
